Nástroje, které interiérové firmě usnadní život

  • Řízení pracovníků a subdodavatelů
  • Měření času stráveného na projektu
  • Šablony pro snadné zadávání zakázek
  • Sledování ziskovosti zakázky
  • Ceník produktů a služeb
  • Skladové hospodářství

Řešíte, jak spravovat své projekty?

Existuje způsob, jak jednoduše připravit nabídky, řídit zakázky a udržet si pořádek v kontaktech. CRM a ERP Aplikace FLOWii přichází s intuitivním a jednoduchým online řízením zakázek pro architekty a projektanty.

Řízení pracovníků a subdodavatelů

Ke každému úkolu si přiřadíte vlastníka. Uživatel dostane informaci o přiřazení tohoto úkolu – v systému nebo v mobilní aplikaci. Stejně tak může potvrdit dokončení úkolu.

Úkoly na sebe navazují. Ukončení jednoho úkolu tedy automaticky spustí další.

Samotný úkol může obsahovat také několik činností, například vlastní realizaci a poté její kontrolu. A každý můžete přiřadit jinému kolegovi.

Interiérové firmy často využívají externí spolupracovníky – subdodavatele, kteří řeší konkrétní profese. Je těžké udržet si přehled, co komu bylo zadáno, a kdy to má být hotovo. Úkoly ve FLOWii vám tento přehled zajistí. Můžete si nastavit do procesu zakázky, jak zadání objednávky externistovi, tak jeho kontrolu.

Měření času stráveného na projektu

Mnoho majitelů interiérových firem potřebuje průběžně měřit čas svých kolegů, který strávili na určitém projektu. FLOWii vám toto umožní dělat prakticky automaticky. Pokud si tuto možnost zapnete, tak při každém spuštění úkolu se spustí taky interní stopky systému.

Následně můžete sledovat průběžný spotřebovaný čas a na konci projektu získáte kompletní strávený čas, který v (ideálním případě) můžete fakturovat.

Šablony pro stejný typ zakázek

Protože se typ projektů většinou opakuje a jejich základ je stejný, tak si můžete vytvořit vlastní šablony – vzorové zakázky, které si pro každý konkrétní projekt upravíte. Můžete mít například šablonu pro návrh studie interiéru, nebo si připravíte vzor pro celý projekt včetně víceprací.

To vám umožní rychlé a jednoduché spuštění nového projektu. Bez obav, že zapomenete naplánovat nějaký podstatný krok v některé fázi.

Je jasné, že každý pracovník má jinou představu o průběhu zakázek a jeho fázích, proto jsme připraveni vám pomoci vytvořit si vlastní šablony.

Sledování ziskovosti zakázky

Každý majitel nebo manažer firmy potřebuje mít přehled o ziskovosti projektu už v průběhu projektu. Ve FLOWii tento okamžitý přehled máte díky napárování externích i interních objednávek k zakázce.

Jak na tom jste, zjistíte ve vybraném sloupci nebo v sumáři zakázky, kde máte i všechny další potřebné informace.

Ceník služeb

Práce v interiérové firmě obsahuje jasně definované fáze s jednotlivými položkami, které se neustále opakují. Někde je cena fixní, jinde hodinová, ale vždy se vyplatí mít služby připraveny v online ceníku pro jednoduchou přípravu nabídky, objednávky nebo faktury.

FLOWii vždy udržuje všechny informace o dokladech pohromadě a umožní vám postupně vytvářet jeden dokument z předchozího.

Nebo si jednoduše zkopírujete starší nabídku a úpravou položek vytvoříte novou.

Přehledné skladové hospodářství

Nepotřebujete nic, jen počítač a internet. Pomocí prohlížeče se přihlásíte a máte přehled o skladových položkách, stavu a pohybech zboží. Výhodou skladové evidence ve FLOWii je zejména to, že je dostupná online. Ať už jste v kanceláři, na schůzce nebo pracujete z domu. FLOWii sklad je navržen tak, že spojuje sklad s fakturací a rozsáhlými možnostmi CRM systému.

Dalším přínosem skladu ve FLOWii je práce s doklady. Příjemky, výdaje, faktury či jiné doklady jsou propojeny s ceníkem zboží, přehlednou databází partnerů a zakázkami.

Tyto možnosti a mnoho dalšího dělá z FLOWii ideální nástroj pro řízení interiérové firmy.